ion

فعال شدن «پاسخ دهی» هوشمند در پیام رسان ها

دانش و فناوری /
شناسه خبر: 326877

گوگل قصد دارد قابلیت پاسخ دهی هوشمند را برای اپلیکیشن های پیام رسان محبوب مانند واتس اپ و اسکایپ فعال کند.

ایران آنلاین /به نقل از تک کرانچ، با کمک این قابلیت برای سئوالاتی مانند «آیا تو در رستوران هستی؟» یا «کی به خانه برمی گردی؟» پاسخ هایی در نظر گرفته شده است. برای ارائه پاسخ های صحیح تر، این پیام ها با توجه به مکان کاربر ارائه می شوند. مانند هنگامی که از فرد پرسیده می شود به مکان مورد نظر رسیده یا نه، پاسخ به صورت «بله» یا «خیر» ارسال می شود.

این فناوری که بر هوش مصنوعی مبتنی است، دو سال قبل در inbox ایمیل گوگل فعال شد پس از آن در جی میل و اندروید مسج پروژه فی و Allo نیز فعال شد. اکنون شاخه Area ۱۲۰ گوگل اعلام کرده این ویژگی برای اپلیکیشن های پیام رسان دیگر نیز فعال خواهد شد. اسکرین شات های مربوط به اعلام بیانیه این ویژگی نشان می دهد قابلیت پاسخ دهی در Google Hangout و Android Messages به طور آزمایشی فعال شده است.

هم اکنون Android Messages به طور محدود از قابلیت Smart Reply پشتیبانی می کند. البته قابلیت مذکور مختص پیام رسان های گوگل نیست. طبق بیانیه Area ۱۲۰ قابلیت مذکور برای بسیاری از پیام رسان های محبوب مانند Hangouts، Allo، واتس اپ، مسنجر فیس بوک، اندروید مسج، اسکایپ، توییتر DMs و Slack عرضه می شود

/مهر.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبز با خبر باشد منتشر نخواهد شد.