ion

عوامل فیلم «به وقت شام» در تازه‌ترین تبلیغات این فیلم استیکرهایی از شخصیت‌های داعشی فیلم را برای تلگرام ساخته‌اند.

ایران آنلاین /تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با عنوان «به وقت شام» این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و عوامل این فیلم در کنار برگزاری مراسم های اکران در شهرها و پردیس های سینمایی مختلف به تبلیغات حقیقی و مجازی پرداخته اند.

از تازه ترین تبلیغات «به وقت شام» می توان به ساخت استیکرهای تلگرامی شخصیت های منفی فیلم یعنی داعشی‌ها اشاره کرد که در نوع خود جالب توجه است زیرا که در استیکرهایی طراحی شده هیچ یک از شخصیت های ایرانی و سوری که نقش مثبت را ایفا می کنند به چشم نمی‌آید.

همچنین از دیگر نکات جالب توجه این استیکرها، تبریک عید نوروز از سوی داعشی ها و دعوت شان به تماشای فیلم «به وقت شام» است و که شاید به جای تبلیغ به ضد تبلیغ تبدیل شود.

«به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در آن بابک حمیدیان، هادی حجازی فر در کنار بازیگرانی از سوریه، لبنان و عراق به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم قصه دو خلبان ایرانی را روایت می‌کند که قصد دارند مردم را از محاصره داعش خارج کنند اما با سقوط هواپیما آنها به سرنوشتی عجیب دچار می‌شوند./ خبرآنلاین

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.