پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left واحدهای غیر مجاز ساماندهی شوند بازگشت

واحدهای غیر مجاز ساماندهی شوند

نشست هم‌اندیشی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با تشکل‌های مردم‌نهاد و گردشگری استان برگزار شد.
دانلود

به گزارش خبرنگار ایران آنلاین از هرمزگان، روز چهارشنبه 7 دی‌ماه 1401باحضورمحمدمحسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان نشست هم‌اندیشی با نمایندگان و اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان در این نشست با اشاره به نقش و اهمیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد گفت: سمن‌ها و تشکل‌ها توان و ظرفیت بزرگی برای دستاوردها و اهداف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستند و تقویت آن‌ها پیشبرد اهداف اداره‌کل را میسر می‌کند.
وی در خصوص مشکل صادرات صنایع‌دستی در گمرک گفت: شناسنامه‌دار کردن صنایع‌دستی باید حل شود و در شورای اداری استان و مراجع اثرگذار با تمام توان از صنایع‌دستی استان دفاع خواهیم کرد.
محسنی در ادامه افزود: فروشگاه صنایع‌دستی معبد هندوها ساماندهی می‌شود و تشکل‌ها و سمن‌ها می‌توانند طرح پیشنهادی خود را برای ایجاد سایت فروشگاهی معبد هندوها به این اداره‌کل ارائه دهند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در ادامه با اشاره به ساماندهی و بازدید از واحدهای غیرمجاز گردشگری افزود: واحدهای غیرمجاز برای مجوز خود اقدام کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود چون فعالیت غیرمجاز، به جایگاه واحدهای مجاز خدشه وارد می‌کند.
محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در خصوص اصلاح وضعیت هتل‌ها گفت: هتل‌ها تقویت و به سازی شود و آن دسته از هتل‌هایی که نیاز به تسهیلات داشته باشند به آن‌ها تسهیلات پرداخت می‌شود تا بتوانند خدمات باکیفیت و مناسبی را ارائه دهند و ما در این مسیر از آن‌ها حمایت می‌کنیم.
او در خصوص درخواست اختصاص دفتر به تشکل‌ها و سمن‌های گردشگری گفت: از راه و شهرسازی استان پیگیر یک زمین برای ساخت دفتر انجمن خواهم بود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: تقویم رویدادهای گردشگری و صنایع‌دستی استان باید آماده شود، ادامه داد: این اقدام می‌تواند تأثیر مثبت و مؤثری در حوزه گردشگری داشته باشد.

انتهای پیام/

mdi-tag واحدهای غیر مجاز mdi-tag گردشگری mdi-tag هرمزگان
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
11142
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۱:۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو