شنبه، ۰۵ آبان ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left تکمیل و توسعه پروژه‌های زیربنایی در اولویت شهرداری اندیشه بازگشت

تکمیل و توسعه پروژه‌های زیربنایی در اولویت شهرداری اندیشه

تکمیل و توسعه پروژه‌های زیربنایی و ارتقاء سرانه‌های عمومی در اولویت شهرداری اندیشه قرار دارد.
دانلود

به گزارش ایران آنلاین ، بهروز کاویانی شهردار اندیشه در نشست خبری امروز با اشاره به بودجه 415 میلیارد تومانی سالجاری شهرداری گفت : در 9ماهه ابتدای سالجاری بیش از 70درصدبودجه جذب و درجهت توسعه خدمات زیربنایی وشهری هزینه شده است.

وی افزود: به منظور حفظ شرایط استاندارد شهرنشینی و فضای تنفسی شهر با هرگونه افزایش تراکم و شهرفروشی مخالفیم و معتقدیم درآمدهای پایدارد شهری پاسخگوی نیازهای شهری است .

وی احداث مدرسه 12کلاسه ، احداث دهکده ورزشی ،آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر با اعتبار 15میلیاردتومان ،اصلاح هندسی معابر ، جدولگذاری و پیاده روسازی ، آسفالت محوطه مدارس ،اخذ مجوز سی میلیاردتومانی جهت ادامه آسفالت معابر ،توسعه فضای سبز و پارک ها همچون احداث پارک امیرکبیر،بوستان 10 هکتاری در فاز 5 و6،بوستان یک هکتاری شهید باکری ،بوستان ارغوان ،شروع احداث مرکز همایش ها با اعتبار75میلیارد تومان ، شروع احداث پارکینگ عمومی در چهار راه ارغوان ، احداث پروژه مشارکتی پیاده راه سلامت و کمک به تامین و ارتقاء امنیت شهر با احداث وتجهیزکلانتری، تامین روشنایی معابر و نصب دوربین های پایش تصویری درمعابر و میادین از جمله طرح ها و پروژهای دانست که با مشارکت و همراهی شهروندان وکمک شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان در حال پیگیری و اجراست.

کاویانی با تاکید برضرورت ارتقاء کیفی پروژه هاگفت: جلوگیری از تقطیع پروژه ها از جمله اقدامات مهم فنی و مهندسی شهرداری است که باعث ارتقاء کیفی پروژه ها و تسریع در اجرای طرح ها خواهد شد.

وی رفع مشکل سی ساله تعاونی های مسکن در فاز 6 اندیشه را با مشارکت و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) را ازدیگر اقدامات مدیریت شهری دانست که رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

الهام افراشته رییس شورای اسلامی شهر اندیشه نیز در این جلسه با اشاره به جمعیت 120هزار نفری اندیشه گفت: توسعه همه جانبه شهری نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان و صاحب نظران شهری و تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی است که خوشبختانه شهر اندیشه در مسیر توسعه و عمران قرار دارد و در این مسیر نقش رسانه ها و اصحاب خبر در انتشار اخبار شهری بسیار موثر است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر درجهت تامین رفاه وآسایش شهروندان و تامین زیرساخت های شهری 62جلسه رسمی و671 مصوبه داشته که امید است رضایت شهروندان تامین شود.

افراشته ،تکمیل پروژه های نیمه کاره ، توسعه پروژه های سلامت محور همچون پیاده راه سلامت و توسعه وارتقاء فعالیت فرهنگی و اجتماعی را از اولویت های شورای اسلامی شهر دانست.

گفتنی است، شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد و در ۲۰ کیلومتری تهران، ۳ کیلومتری شمال غربی شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار دارد.

انتهای پیام/

محمودغلامیخبرنگار
mdi-tag شورای شهر اندیشه mdi-tag شهرداری اندیشه
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
11171
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۶:۲۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو