پنج‌شنبه، ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left ورزش mdi-chevron-left حالا حالاها هستم اصل کار شمایید! بازگشت

عقب‌نشینی پورعلی گنجی از جدایی بعد از انتقاد هواداران

حالا حالاها هستم اصل کار شمایید!

عصر چهارشنبه خبر آمد هواداران پرسپولیس دوباره شوکه خواهند شد چرا که با توجه به اخباری که از اردوی این تیم شنیده می‌شود احتمال جدایی یک ستاره دیگر وجود دارد.
دانلود

به گزارش ایران آنلاین،‌ عصر چهارشنبه خبر آمد هواداران پرسپولیس دوباره شوکه خواهند شد چرا که با توجه به اخباری که از اردوی این تیم شنیده می‌شود احتمال جدایی یک ستاره دیگر وجود دارد. آن روز نامی از بازیکن مورد نظر مطرح نشد و تنها گفته شد طبق شنیده‌ها یکی دیگر از بازیکنان تأثیرگذار و در قامت ستاره پرسپولیس نیز ضمن دریافت پیشنهاد خارجی، با توجه به شرایط کلی و نارضایتی از فضای فوتبال قصد جدایی در پنجره زمستانی را دارد.
فردای آن روز مشخص شد این بازیکن کسی نیست جز مرتضی ‌پورعلی گنجی، مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها که فیلش یاد هندوستان کرده است. پورعلی گنجی روز پنجشنبه در پایان مصاحبه‌ای مفصل گفت: «پیشنهاد داشتم و دارم. اما شرایط به شکلی است که دوست ندارم تیم را تنها بگذارم. به خاطر شرایط روحی و وضعیت کنونی و نبود هوادار واقعاً و صادقانه اگر بخواهم بگویم، هیچ روحیه‌ای ندارم. انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارم. اگر بخواهم بروم ان‌شاءالله جای خوبی خواهد بود تا پرچم پرسپولیس هم همیشه بالا باشد.»
بعد از این مصاحبه که بازتاب زیادی هم داشت هواداران پرسپولیس به پورعلی گنجی کنایه زدند که چون از نام پرسپولیس استفاده کرده و به هدفش که حضور در جام جهانی بوده، رسیده حالا می‌خواهد برود. با شدت گرفتن این کنایه‌ها و انتقادات، پورعلی گنجی مجبور شد با انتشار پستی در اینستاگرام رسماً از حرف‌هایش عقب‌نشینی کند. مدافع شماره 8 پرسپولیس با انتشار تصویر هواداران پرسپولیس نوشت: «حاشیه ممنوع. این درسته که پرسپولیس پرافتخارترین، پرعنوان‌ترین و پرستاره‌ترین تیم فوتبال باشگاهی ایرانه اما در واقع تفاوت اصلی تیم من با بقیه تیم‌های فوتبال توی ایران، در یک کلمه خلاصه میشه: هوادار.
از دیروز بحثی درباره من راه افتاده و موضوع جدایی من مطرح شده. این مسأله تو مصاحبه‌ای که با ورزش سه هم داشتم بهش پرداخته شده و حالا که یه نصف روز از این مصاحبه می‌گذره، می‌بینم حرفام باعث شده خیلی از طرفدارای پرسپولیس از دست من ناراحت بشن، در حالی که منظور واقعی من توی اون مصاحبه چیز دیگری بود. راستش من همیشه دوست داشتم تو قلب دفاع پرسپولیس بازی کنم و تجربه تشویق شدن و نفس به نفس شدن با این هوادار پرشور رو داشته باشم؛ هواداری که این روزها حالش مثل خود من خوب نیست و جاشم تو ورزشگاه خیلی خالیه.
من توی صحبت‌هام قصد داشتم نارضایتی خودمو از این موضوع اعلام کنم؛ اینکه چرا ما و شما از همدیگه دور افتادیم و نمی‌تونیم بودن کنار هم رو تجربه کنیم و اینجوری به این فعالیت روزانه‌مون توی این روزای سخت، حداقل یه معنی حداقلی بدیم.
از همینجا دوست دارم صورت تک تک طرفدارایی رو که به اشکال مختلف بابت این مصاحبه از من گله کردند یا ازم توضیح خواستند یا باعث ناراحتیشون شدم رو ببوسم و بهشون بگم ما هستیم حالا حالاها ان‌شاءالله اما بودن یا نبودن یکی مثل من زیاد مهم نیست؛ اصل کار شمایید، شمایید که باید باشید. همین.»
حالا که پورعلی گنجی از کاری که می‌خواست انجام دهد عقب‌نشینی کرده اما حتی اگـــــــــــــــــــر هم می‌خواست، نمی‌توانست جدا شود چرا که این بازیکن با پرسپولیس قراردادی دو ساله

دارد و بند فسخ گنجانده شده در این قرارداد برای فصل دوم فعال است. بر این اساس و در صورت پایبندی دو طرف به قرارداد امضا شده پورعلی گنجی قادر نیست در فصل قراردادش آن را فسخ کند اما اگر بخواهد قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند برای فصل دوم می‌تواند این کار را انجام دهد. موضوع دیگری که درباره قرارداد پورعلی گنجی وجود دارد این است که بند فسخ گنجانده شده در قرارداد این بازیکن گفته می‌شود بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دلار است و در صورتی که پورعلی گنجی قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشد باید این مبلغ را بپردازد. مسأله دیگر این است که در قرارداد نوشته شده، پورعلی گنجی باید برای جدایی پیشنهاد خارجی داشته باشد و این پیشنهاد را از مدتی قبل به گوش مدیران باشگاه برساند.

انتهای پیام/

mdi-tag مرتضی پورعلی گنجی mdi-tag پرسپولیس
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

درویش: دسیسه نکنند پرسپولیس قهرمان می‌شود

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۲:۰۶

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار رونمایی شد

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۰:۳۲

مسابقات لیگ برتر| پیروزی پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان به یک قدمی آبی‌ها رسید

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۰:۱۹

آزادی یک زندانی توسط کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۶:۵۱
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
11336
mdi-shape سرویس
ورزش
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۷:۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
mdi-copyright مرجع
روزنامه ایران ورزشی
mdi-new-box تازه‌های ورزش آرشیو

درویش: دسیسه نکنند پرسپولیس قهرمان می‌شود

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار رونمایی شد

مسابقات لیگ برتر| پیروزی پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان به یک قدمی آبی‌ها رسید

آزادی یک زندانی توسط کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی

برنامه هفته‌های بیست‌ودوم تا بیست‌وچهارم لیگ برتر اعلام شد

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد

مسافر پنجم پارالمپیک پاریس مشخص شد

معیارهای پذیرش روس‌ها در المپیک پاریس تغییر نمی‌کند

دربی ۱۰۳ بی‌کیفیت بود

حضور سرزده تاج در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان رفت

پرسپولیس با دو تغییر به مصاف پیکان می‌رود

مسی از شکستن رکورد دایی بازماند

رئیس جدید فدراسیون والیبال معرفی شد

رئال مادرید یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد

موافقت فیفا با درخواست استقلال

مورایس: رضاییان باید سنجیده‌تر حمله کند!

واکنش جالب ویسی درباره بازگشت به فولاد

عنایتی: پرسپولیس خطرناک است

دلیل اصلی کیفیت بد دربی ۱۰۳ چه بود؟

بازسازی ورزشگاه آزادی با بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی

بیایید به پیروزی‌ها برگردیم

سرمربی فولاد خوزستان مشخص شد

کولاک هادی چوپان این بار در بیرمنگام

بازی با پرسپولیس، سخت و حساس است

معارفه رئیس جدید فدراسیون سوارکاری

{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو