دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left چرایی تمایل بیش از اندازه شما عزیزان برای خرید لوازم… بازگشت

تبلیغات/

چرایی تمایل بیش از اندازه شما عزیزان برای خرید لوازم خانگی آنلاین

فروشگاه انتخاب سنتر علاوه بر دارا بودن پنج شعبه فروشگاه حضوری بزرگ در قلب بازار لوازم خانگی ایران، با اتکا به تجربیات ۲۰ ساله خود در زمینه فروش لوازم خانگی، گام جدیدی برداشته و با راه اندازی فروشگاه آنلاین، لذت خرید اینترنتی را هم برای مشتریان فراهم کرده است.
دانلود

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر، از جمله فروشگاه های محبوب خرید لوازم خانگی آنلاین بین عموم مردم است. این فروشگاه توانسته با عرضه محصولات با کیفیت، اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. فروشگاه انتخاب ‌سنتر علاوه بر دارا بودن پنج شعبه فروشگاه حضوری بزرگ در قلب بازار لوازم خانگی ایران، با اتکا به تجربیات 20 ساله خود در زمینه فروش لوازم خانگی، گام جدیدی برداشته و با راه ‌اندازی فروشگاه آنلاین، لذت خرید اینترنتی را هم برای مشتریان فراهم کرده است.

انتخاب ‌سنتر، نماینده رسمی برندهای صاحب ‌نامی نظیر دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست می باشد که ضمن تضمین اصالت تمام کالاها، این اطمینان را ایجاد کرده است که محصولات اصل و اورجینال بهترین برندهای لوازم خانگی را با قیمتی مناسب و رقابتی به دست مشتریان می ‌رساند. با فعال شدن درگاه فروش آنلاین انتخاب ‌سنتر، شرایط خرید آسان در هر موقعیت مکانی و در هر شرایط زمانی برای همگان امکان ‌پذیر شده و تیم پشتیبانی ما در تمام مراحل خرید، همراه شما هستند. یکی از مزایای خرید از انتخاب سنتر این است که تمام لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان گرامی با نازل‌ترین قیمت بازار، همراه با ضمانت‌نامه رسمی تمام برندهای معتبر در فروشگاه آنلاین انتخاب ‌سنتر عرضه می‌ شود. لازم به ذکر است که انتخاب‌ سنتر این امکان را برای مشتریان فراهم نموده که بدون نیاز به حضور فیزیکی، با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات تمام برندهای معتبر، از طریق درگاه‌ های آنلاین انتخاب ‌سنتر خرید کنند. در این درگاه‌ های آنلاین، اطلاعات کامل تمام محصولات ارائه شده و شما می ‌توانید علاوه بر برخورداری از مشاوره شبانه ‌روزی متخصصان و فروشندگان مجرب و با سابقه در انتخاب ‌سنتر، نسبت به ثبت سفارش کالای خود اقدام نمایید.

پیش خرید لوازم خانگی در انتخاب سنتر
تو ماه های اخیر به خاطر افزایش ناگهانی قیمت ‌ها و کم شدن قدرت خرید، مردم خرید بعضی از لوازم ضروری شونو به تعویق میندازن. از طرف دیگه، پس انداز کردن هم تو این شرایط چندان منطقی به نظر نمیاد. به همین دلیل انتخاب سنتر برای اولین بار تو ایران طرح ویژه پیش فروش لوازم خانگی رو برای مشتریانش فراهم کرده تا اونها بتونن کالاهای مورد نیازشونو با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کنن. در طرح پیش خرید لوازم خانگی در انتخاب سنتر، زمان تحویل کالا بین 20 تا 60 روز کاریه.
مزایای طرح پیش فروش انتخاب سنتر
معمولا مشتریانی که کالایی رو پیش خرید می کنن، دغدغه‌ شون اصل بودن کالا و تحویل به موقع سفارشه. مهمترین مزیت طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین در انتخاب سنتر اینه که شما محصولو امروز به قیمتی پایین‌تر از قیمت روز بازار می‌خرین و نهایتا تا 2 ماه بعد تحویل می‌گیرید. بنابراین اگه تو این دو ماه هر افزایش قیمتی اتفاق بیفته، شما ضرر نمی کنید. این یه پیشنهاد عالی برای کسایی هستش که در حال خرید جهیزیه هستن و دغدغه جا برای نگهداری وسایل دارن. امتیاز دیگه این طرح اینه که همه کالاهایی که قابلیت پیش فروش دارن ارسالشون به کل ایران رایگانه. مزیت دیگه این طرح اینه که امکان پیش خرید کردن کالاهای ناموجودی که شامل این طرح هستن هم وجود داره. این یه امکان فوق العاده برای کساییه که به دنبال یه مدل خاص هستن که تو بازار موجود نیست.

نمایندگی فروش لوازم خانگی انتخاب سنتر
انتخاب سنتر یه بستر فوق العاده برای فروشندگان فراهم کرده تا بتونن انواع لوازم خانگی رو به مشتریان در سراسر ایران و تو پربازدیدترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی به فروش برسونن و کمیسیون بگیرن. تنوع کالایی جذاب، مشاوره تخصصی خرید، پشتیبانی حرفه ای و شبکه حمل و نقل اختصاصی انتخاب سنتر، این فروشگاه رو به اولین مقصد برای خرید لوازم خانگی تبدیل کرده. بیش از 15 هزار بازدید روزانه و حدود 10 هزار کالا از تمامی برندها در سایت، این امتیاز رو برای نمایندگان فروش فراهم میکنه تا بتونن کسب درآمد خوبی داشته باشن. فقط کافیه بعد از مطالعه جزئیات این طرح با تکمیل فرم ثبت نام قدم اول رو به سمت کسب درآمد بردارن.
تفاوت نمایندگی فروش انتخاب سنتر با طرح های مشابه همکاری در فروش
در طرح های مشابه تحت عنوان "همکاری در فروش" شما به عنوان فروشنده وظیفه تامین، معرفی، قیمت گذاری و ارسال کالا رو به عهده خواهید داشت اما در طرح نمایندگی فروش انتخاب سنتر برای اولین بار این امکان برای شما به وجود اومده که بدون داشتن دردسرهای تامین، معرفی و ارسال کالا و فقط با ثبت سفارش از طریق گوشی برای مشتری، کمیسیون بگیرید و درآمدتونو افزایش بدید. شما تنها با داشتن سابقه فروشندگی و توانایی جذب مشتری برای کالاهای سایت می تونید با ما همکاری داشته باشید.
راستی در چند مرحله ساده نماینده فروش انتخاب سنتر شوید!
در طرح نمایندگی فروش لوازم خانگی آنلاین ، تو مرحله اول با تکمیل فرم ثبت نام، درخواست خودتونو ثبت کنید تا بعد از بررسی و تایید اولیه توسط کارشناسان ما، فرم قرارداد برای شما ارسال بشه. تو این مرحله با دریافت پنل فروشندگان میتونید برای مشتریان ثبت سفارش کنید. بعد از ثبت سفارش کالا داخل پنل، سفارشتون توسط انتخاب سنتر پردازش و ارسال میشه و به دست مشتری میرسه. به همین راحتی و با نهایی شدن سفارش مشتری، کمیسیون دریافت می کنید. در ادامه میزان کمیسیون هر دسته کالایی رو میتونید مشاهده کنید.

mdi-tag خرید لوازم خانگی mdi-tag نمایندگی فروش لوازم خانگی
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
15299
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۷:۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
mdi-update آخرین به‌روز رسانی
۱۲:۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو