یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left راهپیمایی ضد صهیونیستی در ۵ استان کشور بازگشت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

راهپیمایی ضد صهیونیستی در ۵ استان کشور

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فردا جمعه، پس از نماز جمعه در استان‌های مازندران، خراسان‌شمالی، کرمان، بوشهر و کردستان راهپیمایی ضدصهیونیستی برگزار خواهد شد.
دانلود

به گزارش گروه استانهای ایران آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بیش از ۵ ماه از جنایت بی‌وقفه و کشتار وحشیانه و تداوم بربریت و توحش رژیم آپارتاید صهیونیستی می‌گذرد و در تازه‌ترین اقدام هولناک، در آستانه‌ی آتش‌بس احتمالی، ماشین کشتار رژیم کودک‌کش با پیروی از سیاست غیرانسانی و کثیف واشنگتن و با هدف امتیازگیری و در موضع ضعف قرار دادن نیروهای مقاومت فلسطینی، صحنه‌هایِ دیگری از خونین‌ترین و وحشیانه‌ترین نسل‌کشی تاریخ معاصر را، علیه فرزندانِ گرسنه غزه که در سرمای سخت منتظر کمک‌های بشردوستانه بودند، با حمایت همه جانبه دولت آمریکا و دولت‌های غربی از جنایات قرون وسطایی رژیم اشغالگر، در مقابل چشم و گوشِ گنگِ جامعه جهانی و در سایه سکوت رسمی اعراب به نسل‌کشی و تروریسم سازمان‌یافته، رقم زده است.

نظام جنگ‌افروز گرفتار شده در استیصال و بن‌بست همه‌جانبه، این بار با سلاح گرسنگی مناطق فرود کمک‌های امدادی را به کوره‌های آدم‌سوزی تبدیل کرده و سلاخی و کشتار شنیع به راه انداخته است.

امروز بر تمامی مسلمانان و آزادگانِ جهان لازم است، که در دفاع همه جانبه و مستمر از فلسطین و محکومیتِ جنایاتِ این رژیمِ کودک کش صهیونیستی کوتاهی نکرده و تا پیروزی نهایی این ملتِ شجاع در کنار آنان بایستند.

در همین راستا مردم ایران اسلامی، روز جمعه هفته جاری، پس از نماز جمعه در استان‌های مازندران، خراسان‌شمالی، کرمان، بوشهر و کردستان با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم دیوسیرت صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن اعلام خواهند کرد که «جنگ گرسنگی» مردم قهرمانِ غزه را به زانو درنخواهد آورد و اراده‌ی‌شان برای مبارزه را تضعیف نخواهد کرد و بی تردید نصرت و پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم و مقتدر غزه خواهد بود. ان‌شاالله.»

mdi-tag راهپیمایی ضد صهیونیستی mdi-tag ایران mdi-tag غزه
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
48400
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۰:۴۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
mdi-update آخرین به‌روز رسانی
۱۰:۴۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو