سه‌شنبه، ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left اقتصاد mdi-chevron-left بررسی دلایل اهمیت خرید کارتن/ کارتن سازی گلبرگ باکس بازگشت

تبلیغات/

بررسی دلایل اهمیت خرید کارتن/ کارتن سازی گلبرگ باکس

اگر قصد خرید کارتن با کیفیت دارید می‌توانید به کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس بزرگترین تولید کننده انواع کارتن در کرج مراجعه کنید.
دانلود

تفاوتی ندارد چه کسب و کاری دارید، خرید کارتن های بسته بندی و استفاده از آن ها امروزه به یکی از نیازهای افراد تبدیل شده است. این موضوع بدین معنا می باشد که استفاده از کارتن های بسته بندی نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت می باشد. کارتن های بسته بندی که امروزه نسبت به دهه های اخیر در انواع متفاوت تری به بازار عرضه می شوند، هر نیازی را برطرف خواهند کرد. به عنوان مثال اگر شما دارای شرکت تولید دارو باشید، باید از کارتن های بسته بندی، جهت محافظت و همچنین تسهیل فرایند حمل و نقل استفاده نمایید؛ یا اگر تولید محصولات غذایی را انجام می دهید باید از کارتن هایی استفاده کنید که بتوانند از محصولات شما در برابر سرما و گرما محافظت نمایند. با این وجود کاربرد کارتن ها تنها به این موارد محدود نشده و دامنه گسترده تری را شامل می شود. در ادامه به تفصیل در خصوص مهم ترین دلایل خرید کارتن و همچنین بهترین کارتن ها توضیح خواهیم داد.

اهمیت استفاده از کارتن ها در برندینگ
از جمله مهم ترین دلایلی که کارتن ها امروزه با استقبال بیشتری رو به رو شده اند، استفاده از آن ها برای برندینگ می باشد. در گذشته که تجهیزات تولید و چاپ روی کارتن تا این اندازه پیشرفت نکرده بود، مدیران کسب و کارها برای چاپ طرح های مورد نظر خود، با محدودیت های بسیاری رو به رو بودند؛ اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، این محدودیت ها از بین رفته و هر کسب و کاری می تواند طرح مورد نظر خود را بر روی کارتن های بسته بندی چاپ نماید. البته نباید این موضوع را فراموش کنید که هنوز هم محدودیت هایی وجود دارد اما با همکاری با شرکت های با سابقه، می توانید از این محدودیت ها فاصله گرفته و طرح مورد نظر خود را به بهترین نحو چاپ نمایید.

چاپ روی کارتن
لازم به ذکر است که چاپ روی کارتن تنها مربوط به برندینگ نبوده و کاربردهای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال چاپ اطلاعات ضروری مانند نحوه استفاده، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نشان استاندارد و مواد مورد استفاده در محصول، تنها نمونه ای از مواردی است که می توانید روی کارتن ها و جعبه های بسته بندی چاپ نمایید. طبیعی است که با توجه به نیاز خود باید از انواع مختلفی از کارتن ها استفاده نمایید.

کیفیت بالا با انتخاب کارخانه کارتن سازی معتبر
یکی دیگر از مزایای خرید کارتن از کارخانه های کارتن سازی معتبر، این است که نگرانی از بابت کیفیت کارتن ها نخواهید داشت. تصور کنید چه بار سنگینی از روی دوشتان برداشته خواهد شد، اگر بدانید که کارخانه مورد نظر شما تمامی استانداردهای لازم را رعایت کرده و بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کارخانه های کارتن سازی مانند کارتن سازی گلبرگ باکس از جمله کارخانه هایی هستند که به دلیل سابقه بالای آن می توانید با خیالی راحت تولید کارتن مورد نظر خود را به آن ها بسپارید. در چنین شرایطی نیازی به صرف زمان زیاد جهت اطمینان از کیفیت کارتن های تولید شده نخواهید داشت چراکه با یک تیم کاملا حرفه ای و با تجربه رو به رو خواهید بود.

استعلام قیمت
اگر قصد خرید کارتن را دارید بهتر است بدانید که قیمت ها همواره در نوسان می باشند و در این بین همواره باید استعلام قیمت کارتن مورد نظر خود را بگیرید. در چنین شرایطی کارتن سازی گلبرگ باکس این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند به صورت آنلاین نیز استعلام قیمت کارتن های خود را بگیرند.

این موضوع به شما کمک می کند تا در کمترین زمان و بدون معطلی بتوانید هزینه کارتن هایی که قصد سفارش آن ها را دارید، مشاهده نمایید. در چنین شرایطی دقیقا می توانید هزینه ذکر شده را مشخص کنید و اطمینان داشته باشید که قیمت ها تغییر نخواهد کرد.

این در صورتی است که هنگام خرید کارتن از برخی شرکت ها، ممکن است بارها مجبور به استعلام قیمت شوید که این موضوع به دردسری برای شما عزیزان مبدل خواهد شد. فرایند استعلام قیمت به صورت آنلاین، بسیار ساده است. تنها کافی است تا وارد سایت گلبرگ باکس شده و روی منوی استعلام کلیک نمایید.

سپس می توانید مشخصات کارتن مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت، قیمت را مشاهده نمایید. به عنوان مثال برای تعیین میزان مقاومت کارتن می توانید از بین کارتن های سه لایه خرید کارتن پنج لایه و هفت لایه، هرکدام را خواستید انتخاب نمایید. این موضوع شما را از اینکه چندین و چند بار با پشتیبانی تماس بگیرید و استعلام قیمت های کارتن های مختلف را بگیرید، بی نیاز خواهد کرد.

تیم پشتیبانی
اهمیت تیم پشتیبانی در هنگام خریدهای عمده را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. چه بسیار افرادی که خسارات زیادی را متحمل شده اند، تنها به این دلیل که تیم پشتیبانی شرکت مورد نظر، به خوبی پاسخگوی آن ها نبوده است. لازم به ذکر است که گلبرگ باکس دارای تیم پشتیبانی مجربی است که می توانید هرگونه سوالی در خصوص کارتن ها که ذهنتان را مشغول کرده است، از آن ها بپرسید و ابهامات خود را رفع نمایید. راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی گلبرگ باکس، در وب سایت این مجموعه ذکر شده است.

تنوع بالا
تنوع بالای کارتن‌های تولید شده، موضوع دیگری است که در این بخش قصد پرداختن به آن را داریم. برخی کارخانه‌های کارتن سازی به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید کارتن، می توانند تنوع بیشتری را نسبت به سایر کارخانه ها در اختیارتان قرار دهند. همچنین فرایند تولید کارتن در این کارخانه ها بسیار حرفه ای تر بوده و خرید کارتن با چالش های کمتری همراه خواهد بود.

از طرفی دیگر هرچه تنوع کارتن ها بیشتر باشد، شما به عنوان خریدار، انتخاب های بیشتری را خواهید داشت. گلبرگ باکس با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه های کارتن سازی، از جمله معدود شرکت هایی است که تنوع بسیار بالایی در تولید کارتن را در اختیارتان قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید کارتن به صورت عمده و همچنین رفع ابهامات خود می توانید به سایت گلبرگ باکس مراجعه کرده و یا با پشتیبانان آن در تماس باشید.

mdi-tag کارتون mdi-tag خرید کارتون
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

قیمت سکه وارد کانال ۳۸ میلیون تومان شد

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۹:۲۹

متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی شد

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۹:۱۷

کاهش ۱٫۱ درصدی نرخ بیکاری نسبت به سال گذشته

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۹:۰۳

برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۳۹
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
7568
mdi-shape سرویس
اقتصاد
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۵:۴۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
mdi-update آخرین به‌روز رسانی
۲۰:۲۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
mdi-new-box تازه‌های اقتصاد آرشیو

قیمت سکه وارد کانال ۳۸ میلیون تومان شد

متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی شد

کاهش ۱٫۱ درصدی نرخ بیکاری نسبت به سال گذشته

برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی

تشکیل ستاد مدیریت سیلاب در وزارت نیرو

توسعه میادین نفتی و ثروت‌آفرینی سالانه ۱۵ میلیارد دلار

قیمت گوشت در بهار ۱۴۰۳ بهبور می‌یابد

هجوم سیلاب به غرب ایران پیش‌بینی می‌شود

شاخص بورس ۱۲۰۰۰ واحد رشد کرد

نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

کاهش درآمد نفتی روسیه

بازرس کل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ سرزده بازدید کرد

قاچاق پوشاک زیرپوست شهر به حیات خود ادامه می‌دهد

مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا حل می‌شود

ثبات قیمت دلار در معاملات مرکز مبادله

قیمت بیت‌کوین سقوط کرد

جزئیات حراج امروز سکه طلا در مرکز مبادله اعلام شد

بارش گسترده باران و برف در ۱۴ استان کشور

رشد شاخص توسعه انسانی پس از ۴ سال

راه‌اندازی دو خط جدید دریایی به عراق و کویت در نوروز

حرکت رو به رشد اقتصاد نفتی و غیرنفتی در ۹ ماه

نرخ جدید حق بیمه شخص ثالث برای سال ۱۴۰۳ مشخص شد

۴۷۷٫۳ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما عرضه شد

معامله ۱۵۰ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله ایران

۱۳ میلیارد دلار قرارداد نفتی امضا می‌شود

{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو