جمعه، ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left ورزش mdi-chevron-left هلهله و فریاد تمام‌نشدنی شاگردان کی‌روش + اتفاقات پس از… بازگشت

هلهله و فریاد تمام‌نشدنی شاگردان کی‌روش + اتفاقات پس از پیروزی و عکس

دو گل در وقت‌های اضافه کافی بود تا بازیکنان تیم‌ملی جشنی بزرگ را در استادیوم احمد بن علی برپا کنند.
دانلود

به گزارش ایران‌آنلاین، تنها چند روز پس از شکست تلخ و سنگین مقابل انگلیس، ایران روی دیگر فوتبال را تجربه کرد و موفق شد همسایه غربی انگلیس، ولز، را با دو گل شکست دهد.

بازیکنان ایران که در طول بازی نمایشی سزاوارانه را ارائه کردند و یک بار هم در موقعیت آفساید به گل رسیدند، پس از این گل آفساید به شدت خوشحالی کردند اما این شادی نافرجام، جشنی بزرگ را در پس خود داشت.

در وقت‌های اضافه دو گل روزبه چشمی و رامین رضاییان کافی بود تا بازیکنان تیم‌ملی فریاد فرو خفته در بازی انگلیس را مقابل هواداران خود فریاد بزنند و برای دقایق طولانی جشن پیروزی را در زمین برپا کنند.


بازیکنان ایرانی دقایق زیادی پس از بازی را در زمین ماندند و خوشحالی می‌کردند و برای بازگشت به جام جهانی سر از پا نمی‌شناختند.

فریادهای آنها در حالی که دست روی شانه هم انداخته بودند، تصاویر جشنی است که در تاریخ فوتبال ایران ماندگار خواهد شد.

حالا آنها به چهره‌های خاص تیمی تبدیل می‌شوند که با انتظارات زیادی از ابتدای جام مواجه بودند و پس از شکست مقابل انگلیس، توانستند انتقامی بزرگ را از ولز بگیرند و خوشحالی خود را پیش چشم هواداران انجام دهند.

فقط سردار می تواند لپ های کی‌روش را بکشد + عکس
خوشحالی سردار آزمون و کارلوس کی‌روش توت فرنگی روی کیک پیروزی دلچسب ایران برابر ولز بود.


تیم ملی فوتبال ایران امروز در دومین بازی خود درچارچوب رقابت های جام جهانی به مصاف ولز رفت. دیداری که برای هر دو تیم به لحاظ حساسیت جدولی و صعود به مرحله بعدی جام جهانی از حساسیت بسیار بالایی بلرخوردار بود.

ملی پوشان فوتبال ایران امروز یکی از بهترین نمایش های تاریخ خود در رقابت های جام جهانی را ارائه دادند. تیم ملی فوتبال ایران تقریبا در تمام طول بازی بر حریف خود مسلط بود و نهایتا مزد برتری خود را دریافت کرد و با دو گل مقابل حریف قدرتمند خود به پیروزی رسید تا شاگردان کارلوس کی‌روش گام بلندی به سمت صعود برداشته باشند.

سردار آزمون که در دیدار برابر انگلیس به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود در مسابقه امروز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و اتفاقا عملکرد قابل قبولی را هم از خود ارائه داد. با این وجود سردار در نیمه دوم به دلیل یک مصدومیت جزئی از زمین خارج شد و جای خود را به کریم انصاری فرد داد.

شاید سردار آزمون رقم زننده یکی از جذاب ترین صحنه های بازی امروز بود. جایی که بعد از گل دوم ایران که توسط رامین رضاییان به ثمر رسید، او و کارلوس کی‌روش شادی منحصر به فردی از خود به نمایش گذاتشتند.

سردار از فرط خوشحالی به شکل عجیب و غیرمنتظره ای گردن کی‌روش را گرفته و بعد هم لپ های او را به شکلی که هیچ کس فکرش را نمی کرد می کشید. سردار که به خاطر این پیروزی از خود بی خود شده بود، یکی از زیباترین خوشحالی های تاریخ جام جهانی را رقم زد.

پورعلی‌گنجی: می‌خواهیم آمریکا را هم ببریم

مدافع تیم ملی ایران می‌گوید شاگردان کارلوس کی‌روش به دنبال صعود از مرحله گروهی خواهند بود.


مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی ایران در پایان بازی در مورد بازی به خبرنگاران گفت: اول از همه به هواداران عزیز تبریک میگویم که آمدند و ما را حمایت کردند. بازی اول همیشه بازی سختی است و تیم‌های بزرگ هم گاها نتایج خوبی نگرفتند. ما هم در یک سری جزییات نتوانستیم خوب کار کنیم.

مدافع تیم ملی افزود: هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و اتفاقات همیشه در فوتبال رخ می‌دهند. برزیل در نیمه نهایی در زمین خودش ۷ گل از آلمان خورد و ما یک سری جزییات را نتوانستیم انجام دهیم و جلوی تیم خوب انگلیس نتوانستیم نتیجه بگیریم. خداراشکر سه امتیاز گرفتیم و امیدوارم بازی بعدی نتیجه بگیریم.

وی در مورد نقش کی‌روش در بازگشت ایران و همچنین صحبتهای او پس از بازی انگلیس گفت: به هر حال کارلوس کی‌روش را همه میشناسند و من فکر می‌کنم آخر بازی تنها حرفی که به ما زد این بود که بازی تمام شده و ما وقت زیادی برای ناراحتی نداریم و باید تلاش کنیم نتیجه بگیریم.
پورعلی گنجی درباره شانس صعود ایران اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را میکنیم که هم بتوانیم نتیجه بگیریم و هم صعود کنیم.

او در پایان گفت: ما برای مردم می‌جنگیم و سعی می‌کنیم آنها را شاد کنیم.

عزت‌اللهی: امروز به ایرانی‌ها احساس غرور دادیم

سعید عزت‌اللهی می‌گوید بازیکنان امروز فعل خواستن را صرف کرده‌اند.
سعید عزت اللهی بعد از پیروزی برابر ولز مقابل خبرنگاران گفت: اول جا دارد تشکر کنم از شما دوستان و مردمی که امروز کنار ما بودند. دست تک تک را می‌بوسم. این برد را به مردمی که در استادیوم بودند و شما تقدیم می‌کنم، زحمت می‌کشید و در این گرما به قطر آماده‌اید.

هافبک تیم ملی در ادامه گفت: هر موقع تمام مردم کنار هم بودیم به دنیا نشان دادیم غیرت تیم ملی چگونه است. بازی قبل یک اتفاق بود و خدا را شکر به ایرانی‌ها امروز احساس غرور دادیم و مطمئنا ایرانی‌ها به این نتیجه افتخار می‌کنند. ما اینجا هستیم با تمام وجود برای ایران و مردم تلاش کنیم.

عزت‌اللهی در پایان گفت: با این زمان کم باید از لحاظ ذهنی ریکاوری می‌کردیم و خدا را شکر همه بچه‌ها هم قسم شدیم و امروز نشان دادیم که فعل خواستن را صرف کردیم.

بیرو یا نقاب ویژه در جشن ملی‌پوشان + عکس

علیرضا بیرانوند که بازی با ولز را از دست داده بود پس از پایان بازی وارد زمین شد.
در این دوره از جام جهانی اتفاقاتی غیرقابل پیشبینی برای تیم ملی ایران رخ داد که یکی از آنها مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند در دقایق اولیه بازی با انگلیس بود.

اگرچه بیرانوند در آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با ولز با محافظ صورت گذاشت و همراه دیگر دروازه‌بان‌ها تمرین کرد اما مجوز حضور در بازی دوم را پیدا نکرد تا کی‌روش بار دیگر به سیدحسین حسینی اعتماد کند‌.

بیرو در این بازی روی سکوها حضور داشت و از نزدیک درخشش حسینی را تماشا کرد. بیرانوند پس از سوت پایان بازی با همان نقاب ویژه‌اش به زمین چمن آمد تا به جشن ملی‌پوشان اضافه شود.
بیرانوند در تصویری که عکاس ورزش سه ثبت کرده کریم انصاری‌فرد را در آغوش گرفته تا یکی از تصاویر ماندگار فوتبال ایران در جام جهانی ثبت شود.

وضعیت باورنکردنی گرت بیل پس از سوت پایان + عکس

ستاره تیم فوتبال ولز نمایش دور از انتظاری در مصاف با تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه احمدبن علی داشت.

گرت بیل رقابت‌های جام جهانی را به عنوان نماد فوتبال ولز امیدوارکننده آغاز کرد و وقتی تیمش در دیدار اول مقابل آمریکا از حریف عقب افتاد خودش از مدافعین تیم حریف پنالتی گرفت و خودش هم با یک ضربه تماشایی آن را تبدیل به گل کرد تا قرمزپوشان اولین مسابقه در قطر را بدون کسب امتیاز ترک نکنند و با این نمایش بود که خیلی از هواداران تیم ملی این کشور امیدوار به درخشش این ستاره در مصاف با ایران هم بودند، اما ...

تیم ملی فوتبال ایران مصاف با ولز را فراتر از انتظارات آغاز کرد و اگرچه این نمایش در برخی از دقایق مسابقه با عملکرد بهتر بازیکنان تیم حریف تحت تاثیر قرار گرفت اما شاگردان کی‌‍روش در دومین دیدار جام جهانی شگفت‌انگیز ظاهر شدند و درنهایت هم با دو گل دیرهنگام نتیجه زحمات خودشان را در زمین مسابقه گرفتند.

اما نکته قابل توجه این مسابقه گم بودن گرت بیل در زمین مسابقه بود که در تمام دقایق مسابقه سایه‌ای از اسطوره فوتبال ولز بود.

اگرچه بیل افت شدیدی را در سال‌های اخیر تجربه کرده و از رئال مادرید به یکباره عازم فوتبال آمریکا و لس‌آنجلس گلکسی شد و در این تیم هم عملکرد خوبی ارائه نکرده، اما هر وقت با پیراهن ولز راهی میدان شده در قامت همان ستاره‌ای ظاهر بوده که تاتنهام را به مقصد مادرید ترک کرد.

با این حال این ستاره که قرار بود نجات دهنده تیمش در جام جهانی باشد با خلق آماری ضعیف دیدار برابر ایران را سپری کرد و با وجود عملکرد خوبی که در مصاف با آمریکا داشت حالا باید به فکر معجزه‌ای در روز آخر برای صعود باشد؛ جایی که ایران به مصاف آمریکا می‌رود و قرمزپوشان ولزی باید دیداری سخت را مقابل انگلیس با ساوت‌گیت تجربه کنند.

تصاویری که از گرت بیل در پایان مسابقه برابر ایران توسط لنز دوربین عکاس‌های مختلف ثبت شده به خوبی نشان دهنده شرایط دور از انتظار ستاره‌ای است که ولزی‌ها حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده بودند.



کی‌روش: این تازه آغاز کار ماست
سرمربی تیم ملی ایران بعد از پیروزی برابر ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: این تازه آغاز کار ما در این تورنمنت است و باید کار را تمام کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز (جمعه) از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف ولز رفت و موفق شد در این دیدار حساس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

کارلوس کی‌روش در پایان این بازی در گفت و گو با تلویزیون فیفا اظهار داشت: این تازه آغاز کار ماست و باید کار تمام کنیم.

وی ادامه داد: روز فوق‌العاده‌ای برای ما بود و کلمه‌ای ندارم که با آن از بازیکنان تشکر کنم. آنها درخشان بودند و شایسته احترام زیادی هستند.

کی روش تصریح کرد:مردم می‌فهمند که این بچه‌ها عاشق فوتبال بازی کردن هستند.

دیدار بعدی تیم ملی ایران هشتم آذر و از ساعت ۲۲:۳۰ برابر آمریکا است.

چشمی بهترین شد / جایزه ایران- ولز دست روزبه

گلزن تعویضی تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل ولز انتخاب شد.
همه بازیکنان ایران روز موفقی مقابل ولز پشت سر گذاشتند و در برد دو گله نقش داشتند، اما بدون تردید روزبه چشمی با گلزنی و تاثیرگذاری روی یک گل دیگر نقش ویژه‌ای در این پیروزی تاریخی داشت.

روزبه چشمی که برخلاف دیدار مقابل انگلیس و حضور ثابت در ترکیب، امروز به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شد، با یک نمایش درخشان کاری کرد تا تیم ملی به برد برسد.

چشمی گل اول ایران را با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و در دقیقه ۱۱+۹۰ هم با دو دفع توپ از زمین خودی، پایه‌گذار گل دوم مقابل ولز شد.


روزبه که از دقیقه ۷۷ دیدار مقابل ولز به جای احمد نوراللهی به زمین آمده بود، پس از یک گل و تاثیرگذاری روی گل دوم، در پایان مسابقه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

انتهای پیام/

mdi-tag جام جهانی ۲۰۲۲ mdi-tag تیم ملی ایران mdi-tag تیم ملی ولز mdi-tag سردار آزمون mdi-tag مرتضی پورعلی‌گنجی mdi-tag سعید عزت اللهی mdi-tag علیرضا بیرانوند
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

درویش: دسیسه نکنند پرسپولیس قهرمان می‌شود

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۲:۰۶

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار رونمایی شد

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۰:۳۲

مسابقات لیگ برتر| پیروزی پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان به یک قدمی آبی‌ها رسید

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۰:۱۹

آزادی یک زندانی توسط کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۶:۵۱
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
8215
mdi-shape سرویس
ورزش
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۶:۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
mdi-update آخرین به‌روز رسانی
۱۹:۵۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
mdi-copyright مرجع
ورزش سه
mdi-new-box تازه‌های ورزش آرشیو

درویش: دسیسه نکنند پرسپولیس قهرمان می‌شود

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار رونمایی شد

مسابقات لیگ برتر| پیروزی پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان به یک قدمی آبی‌ها رسید

آزادی یک زندانی توسط کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی

برنامه هفته‌های بیست‌ودوم تا بیست‌وچهارم لیگ برتر اعلام شد

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد

مسافر پنجم پارالمپیک پاریس مشخص شد

معیارهای پذیرش روس‌ها در المپیک پاریس تغییر نمی‌کند

دربی ۱۰۳ بی‌کیفیت بود

حضور سرزده تاج در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان رفت

پرسپولیس با دو تغییر به مصاف پیکان می‌رود

مسی از شکستن رکورد دایی بازماند

رئیس جدید فدراسیون والیبال معرفی شد

رئال مادرید یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد

موافقت فیفا با درخواست استقلال

مورایس: رضاییان باید سنجیده‌تر حمله کند!

واکنش جالب ویسی درباره بازگشت به فولاد

عنایتی: پرسپولیس خطرناک است

دلیل اصلی کیفیت بد دربی ۱۰۳ چه بود؟

بازسازی ورزشگاه آزادی با بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی

بیایید به پیروزی‌ها برگردیم

سرمربی فولاد خوزستان مشخص شد

کولاک هادی چوپان این بار در بیرمنگام

بازی با پرسپولیس، سخت و حساس است

معارفه رئیس جدید فدراسیون سوارکاری

{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو